The target

Jag är kär, igen. Sorgligt att det alltid ska vara i kläder dock. Trots att det är ett klädesplagg är det väldigt svår hittat. Helt slutsåld på internet i alla storlekar och färger. Fan Fan Fan. Imorgon däremot, ska min jakt fortsätta. Ska ringa vartenda affär som kan tänkas ha denna bedårande lilla sak och jag tänker inte ge upp. Den SKA bli min. Jag vet att det ser ut som en klänning men det är faktiskt en byxdress, det som gör det hela lite spännande :)

Jag vet att jag har haft sämst uppdatering men vet inte riktigt vad jag ska skriva om och det känns dumt att skriva om helt irrelevanta saker. Det här däremot är ett väldigt viktigt inlägg och det är inte så att jag sitter hemma i min ensamhet och deppar för att jag  inte har någonting att göra.Nej Nej Nej.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, den där vill jag också haaaa!

2010-11-04 @ 21:52:53
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0