7 november

Tja Tja Tjaaaa alla gulliga bloggläsare (JÄTTEMÅNGA) förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering, men jag har varit busy. Extremt hektsikt liv har jag, framförallt nu när det har varit lov. Som ni vet bestämde jag mig för att efter lovet skulle jag börja ta tag i skolan ordentligt, vilket är imorgon. om jag är tagagd? njaaae. inte riktigt, men är faktiskt mer taggad än tidigare. Har även varit duktig och fått en del saker gjorda över lovet plus att jag har träffat min studdybuddy för första gången! Ni förstår inte hur nervös jag var! Hade inte pratat engelska på huuuur länge som helst men nu var jag tvungen att prata i 1,5 timme. Utöver att vi pratade engelska så hjälpte hon mig med min newspresentation  (ett ord?) som jag ska ha för klassen den här veckan och den förstår ni inte heller hur nervös jag är inför! Annars under lovet har jag chillat på rätt bra, hängt med kompisar, jobbat lite både på tennisen och Saturnus. Har även hunnit med att gå på stan för mig själv en snabbis, här får ni se vad som köptes.
Svart svart svart. jag vet.
Har även köpt lite underkläder, men för att slippa kommentarer i skolan av vissa personer, så struntar jag i att lägga upp dem. Otroligt söta iaf.
Nu ska jag äta, sen dra upp till SATS.
Skola imorgn. Tagga.

Kommentarer
Postat av: Rebecka!!

HALLÅ KAN DU UPPDATERA? :D

2010-11-12 @ 00:00:11
Postat av: Fanny

BLOGGARÅÅÅ

2010-11-22 @ 08:35:50
Postat av: anna hed

vad fan hände????

2010-11-24 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0