8 oktober

Heeey! Hur skönt är det inte med fredag? Jag njuter för fullt i alla fall. Har känt mig ganska trött och seg den här veckan, så ändrade på min annars självklara tur in till Stockholms stad på fredagar, och åkte hem istället. Planen var att titta lite på Tv, vara inne på datorn och sova. Har lyckats göra allt det här, så nu kan jag gå vidare med mitt liv, haha. Just nu tittar jag på Jessica Simpson's: the price of beauty. Just nu står ett gäng tjejer i en ring och en åt gången ställer sig de upp och säger "I'm beautiful" och ler med världens största smile. Det roliga är att alla verkligen är huuuuuur fula som helst. Hur som helst de har också gjort en make over på en tjej och det är fan det sjukaste jag sätt.
skulle vara rätt lycklig om jag var Panya, som hon heter.
Resten av familjen kommer lämna huset och mig alldeles ensam vid klockan sju ungefär. Emma kommer hit då så ska vi laga nått gått att äta, sen försöka fixa till min header och design. Vad kvällen bjuder på senare ikväll får vi se. Ska hur som helst upp vid halv sju imorgon, för att sedan jobba.
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Snyggasnyggingen

De var vackra! Du kan ju inte bara säga att de är fula! Visa lite hjärta, Omg :@

2011-04-09 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0