God morgon/ Godmorgon

Har aldrig lärt mig om det är ett eller två ord?
Somnade vid klockan 19.30 igårkväll, trots det var det riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse. Har sovit väääädigt lite den här helgen, men inatt fick jag iaf 10 timmars sömn. Mamma och pappa kommer hem idag, vilket ska blir extremt skönt. Känns som att huset går under, när de är borta i några dagar. Jag kommer bara gå på tre lektioner idag, ska till läkaren vid halv två. När jag kommer hem i eftermiddag har jag lovat mig själv att inte sätta på datorn förrän jag kan största delen av engelskan (lär ju lyckas).
Nej, snart måste jag börja röra mig mot bussen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Behöver du fräscha upp din bloggdesign till hösten/vintern?

Jag har färdiga designer tillsalu (se länk), och jag designar även på beställning :]

Jag har designat över 200 bloggar hos blogg.se!



Hör av dig! ♥

-> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment

2010-10-18 @ 12:03:32
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0