Hola guapas

Det har inte blivit allt för mycket uppdatering under helgen, men jag har mina orsaker till det. I lördags jobbad jag i elva timmar, direkt efter jobbet åkte jag hem och fixade i ordning mig för att sedan åka till Rebecka som hade tjejmiddag. Efter tjejmiddagen åkte de flesta till Skarpäng, förutom ja mickis och kajsa som gick hem till mig. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men det slutade med att jag drog hem en del folk hit. Alltid trevligt att ta hem folk men också jobbigt! Jag gick och la mig vid halv fyra-fyra inatt men somnade inte förrän vid fem, då mina käre bror och hans kompisar spelade musik och lät tills dess. Jag gick upp vid halv sju imorse och var inte på bästa humör, kan jag säga. Idag har jag jobbat i åtta timmar, gick faktiskt rätt så bra, sooooft. Fick även höra att Roger Federe hade varit på mitt jobb (café Saturnus) i onsdags! Ganska coolt faktiskt. Idag däremot var Sebastian Ingrosso där. Inte lika coolt, men ja. Alltid något :) Nu när jag tänker efter så är det nästan alltid någon kändis där, när jag jobbar. Allt från skådespelare, idrotsstjänor, politiker, bloggare och jag har även serverat prinsessan Madeleine!
Aja nog om det. Nu ska jag ta tag i lite plugg.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0