Höstlovet är välkommet

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaan vad skönt, är överlycklig nu. Trots att jag igår fick dra med mig ett helt bibliotek hem av skolböcker (ska börja satsa på skolan nu) så känns det helt underbart med lov! Detta firades med en lunch på Fresco med Olivia och Kajsa efter skolan, lyckades dock beställa in en jätteäcklig pasta. Som kajsa sa, det är ingen idé att pröva nya saker när man redan vet något som är bra. Efter lunchen gick vi runt lite på stan. Vi gick bl.a. in på Topshop, där jag alltid brukar gå in utan att hita något. Konstigt för det finns ju faktiskt riktigt snygga kläder där. Hur som helst idag bröts den trenden och jag fick med mig en sjuuukt snygg klänning. Försökte precis som e riktig bloggare ta en bild på klänning, på mig. Är dock helt osminkad och känner mig allmänt äcklig så ansiktet fick inte komma med på bilden. Här har ni den iaf.
Kanske inte syns på bilden, men den är lite för stor, fanns dock inga mindre storlekar inne, så får hoppas att det finns på hemsidan, annrs kör vi på denna. 499 kr, sjukt prisvärd! Den ser likadan ut från andra sidan, och är lite djup i ryggen med en dragkedja också. Min första tanke var att använda den i sommar men till svarta strumpbyxor och en kofta över kanske det går nu också. Tveksamt dock.

Träffade Klara och Ullis en snabbis i stan också men sen åkte jag och Kajsa hem till henne. Älskar att vara hos Kajsa, känner mig väldigt bekväm och hemma. Somnade framför TV:n ett tag och sen kom pappa och hämtade mig. Vet inte vart gick fick energi ifrån, men stack upp till sats och körde crosstraining, mag och rygg övningar för att sedan åka hem och äta middag. Nu sitter jag i mitt rum och har inte en anning om vad jag ska göra. Ingen stress dock, HAR JU HÖSTLOV.

Kommentarer
Postat av: Malin karlsson

ha en trevlig kväll! :D

2010-10-29 @ 20:52:45
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/
Postat av: SHMS - Sarah ;)

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-10-29 @ 22:21:27
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Selma

Jättefin klänning!

2010-10-30 @ 16:08:58
URL: http://selmafki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0