idag startar mitt nya liv...

...och då syftar jag inte på att jag ska bli träningsnarkoman, äta nyttigt eller börja plugga som en galning. Nej hörrni, så duktig är jag inte. Utan det som ska förändra mitt liv nu är att paradise hotell har seriepremiär ikväll, närmare bstämt klockan 19.30 på kanal 6. Ni förstår nog inte hur glad och förväntansfull jag är!!!!
Jag blev helt beroende av förra säsongen, som många av er redan vet. Kunde gå upp tidigare på morgonen för att titta på avsnittet på datorn som annars skulle visas på tv senare på kvällen. Cimon var min favorit, åh blev helt kär i honom och har varit det tills ungefär för några veckor sedan då han klippte håret och det blev jättefult. Nej. Skoja, så ytlig är jag faktiskt inte. Hur som helst så kommer Cimon medverka i den här säsongen också!!!!!!! Dock inte som deltager utan som nån sorts "eftersnackare". På måndagar kommer det finnas något som heter "Cimons topp tio"som visas här efter programmet. Hur bra är inte det?
Den här säsongen har alltså mycket att leva upp till, men de ska den nog lyckas med. Alex Schulman verkar ha gjort allting väldig bra. Hur vet jag då det? Jo eftersom jag är en sån stalker till detta så är jag självklart inne på tv6.se och läser allt som går att läsa.
Men hörrni nu är dte exakt 2 timmar 25 minuter och 35 sekunder kvar.
TAGGAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: anna

haha jag förstår nog hur exalterad du är!!

2010-10-11 @ 17:39:07
Postat av: anna

haha jag förstår nog hur exalterad du är!!

2010-10-11 @ 17:40:17
Postat av: Vista Fashionhood

Vi har kört igång med en "veckans blogg" tävling nu så kika in och lämna en kommentar om du vill vara med.

2010-10-12 @ 13:58:41
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0