Photographer: Emma Gabrielsson



Fredagskvällen har inte varit jätteparty än så länge och kommer bara bli mindre och mindre party, så att säga. Alltså ungefär som jag tänkt mig. Nej men jag och Emma har lagat en jättegod middag bestående av pasta pesto, tomat mozzarella och grillad kyckling. Vi har också gjort en vild sminkning på mig och tagit en massa foton för att jag skulle få till en bra header. Så. Vad tycker ni? Blev headern lyckad? Jag är nöjd med den i alla fall, dock finns det mycket annat att fixa med designen.

Ställde precis alarm på mobilen, på 06.15. Känns lagom bra.

Juste bilderna ovan, är också bilder vi tagit ikväll. De två första är tagna innan jag var färdigfixad.

Kommentarer
Postat av: Emma

attaans vilket fantastisk teamwork o bra jobb vi gjorde igår! ;) resultatet blev ju hejdundrande braa!!

2010-10-09 @ 07:58:07
Postat av: Josäfin :>

fin blogg :D

2010-10-09 @ 08:34:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0