Plocka mossa från stenar och leka i sandlådan

Ja, precis. Jag älskar att vara ute och leka i naturen. Eller nej.
vaknade av larmet 6.15 imorse, ska säga att det var väldigt tungt att ta sig upp ur sängen, men jag lyckades tillslut och klarade sedan av en 9 timmars lång och hektisk jobbdag. Trots omständigheterna gick det faktiskt riktigt bra. Det var en ny tjej där idag som var ett år yngre än mig. Jag har ju annars varit yngst varje gång jag jobbat, vilket också betyder att alla har kört med mig och givit mig skitjobben. Idag däremot byttes min roll, hur skönt som helst.
Efter jobbet hämtade victor mig i mörby, då åkte jag hem och åt middag. Vid halv åtta ungefär kom Olle hit och det var då jag tog mig ut i naturen och plockade mossa och lekte i sandlådan. Haha var rätt så komiskt faktiskt, kunde inte låta bli att skratta åt mig själv. Anledningen till detta var självklart för ett skolabete. Allting gick bra iaf och mysigt att hänga lite med Olle :)
Nu är jag dödstrött och tänkte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0