Så att ni vet

Har som sagt funderat på att göra en ny blogg ett bra tag. Började redan för några veckor sedan och då la jag upp förslaget till filip.
Jag: funderar på att skaffa blogg, vad tycker du om det?
Filip: hahaha
Jag: Vad? är fullt seriös.
Filip: men vadå vad ska du blogga om? Ditt liv? haha
Det fick mig att tänka efter lite.. Jag menar vad är grejen med det egentligen, inte direkt så att mitt liv sticker ut från någon annans och att det händer massa nya och roliga saker hela tiden. Vem vill läsa om det? Fast anledningen till att jag bloggar är inte för att jag vill ha masa läsare (även fast det skulle vara kul om det var så), utan för min egen skull. Dells tycker jag dte är kul (eller ja dte går i omgångar) och för att det är kul att läsa tillbaka på det man har gjort osv.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-11 @ 10:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0