update

Om jag skulle sumera gårkvällen med ett ord så skulle det nog bli taxi i sånna fall. Var nog på fyra olika ställen igår om jag räknar med mitt eget hus, där jag började och avslutade kvällen med lite folk. Från mig åkte vi till sg, där vi inte hann vara alltför länge innan folk började skrika "polisen är här, alla ska ut". Man kan aldrig veta om folk är oseriösa eller om de menar allvar när de säger det, så jag gav mig ut på gatan för att kolla om det stämde, vilket det tyvärr gjorde. Då åkte jag och några andra vidare hem till Bidde, där vi hängde ett tag, sen fick vi för oss att åka hem till någon vid djursholms torg ungefär. Strax efter tre, beställde vi ytterligare en taxi och åkte hem till mig. Kom i säng ungefär klockan fem och hade sovsällskap med Fanny och Kajsa. Jag fick dock inte ligga i min egen säng (tack tjejer) utan låg på madrass på golvet. 

Imorse vaknade jag runt 12 ungefär och har nu varit ute på en promenad för att få lite pluggenergi.  

Hörde precis att Olivi kom nu, kan li mer uppdatering idag men ytterst tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0