Lite spontant sådär

Påväg hem från skolan sprang jag in på H&M en snabbis innan bussen gick. Hann dock inte pröva det jag hittade, men jag hade en stark känsla över att det skulle bli bra ändå plus att det inte var särskilt dyrt så köpte dessa två.
Väldigt stilrent och casual, speciellt till skillnad från deras påsar, skämdes nästan när jag gick runt med dem. Jättefula och trashiga, här har ni mönstret.
Jag är extremt trött på min klädkammare och dess innehåll för tillfället, att jag bara vill slänga ut allting och fylla på med nytt. Så på fredag ska jag och Klara in till stan och shoppa ihjäl oss själva (det är iaf min tanke). Å andra sidan brukar det bli så för mig att när jag säger att jag ska shoppa en massa brukar jag inte komma hem med någonting. Får se till att ändra det på fredag.
Ofta när jag är på stan med mina tjejkompisar för att titta på kläder och liknande, brukar det alltid ligga en ständig tävlan i luften, om vem som ska hitta de snyggaste kläderna först. Det är en känsla jag alltid har , men självklart beroende på vem det är man går med (inte med klara hihi). Så enligt mig är det otroligt underskattat att gå en runda på stan själv ibland och plöja igenom alla affärer. Man kan gå precis dit man vill, ta den tid man behöver och utan att känna någon som helst stress. Vet inte om ni håller med mig, men det är så jag känner.
Jag menar inte att jag inte tycker om att gå på stan med min kompisar, för det är ju faktiskt bland det bästa jag vet. Gå runt lite, ta en lång fika, snacka massa skit, få bra råd och kanske hör det till och med till att känna denna tävlan?
Lite variation hörrni, det är alltid bra.

Kommentarer
Postat av: sara - kols.blogg.se

frågestund på bloggen: http://kols.blogg.se/2010/october/fragestund.html <3 fråga MINST 2 frågor och bli länkad:D<3

2010-10-12 @ 19:56:09
URL: http://kols.blogg.se/
Postat av: Laila

FIna kläder :)

2010-10-12 @ 21:31:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0