2011 hörrni

Hey bebisar! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men att blogga och jag går inte riktigt ihop verkar det som. Vill blogga men vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller känns som att vad jag än skriver så blir det fel eller låter töntigt. Nu har jag däremot bestämt mig för att jag inte orkar bry mig om det är ointressant. Nytt år måste ju betyda nya roliga händelser och därmed mer att skriva för mig om!

Kvällen igår började med middag hemma hos mig, vilket var riktgit trevligt. Jag och Josefin bjöd på toast skagen till förrtätt, oxfilé till varmrätt och sorbé glass med havreflarn till efterrätt. Vi hade även skrivit ihop lappar, så att var och en fick en lapp. På lappen stod det någonting man behövde göra under middagen, t.ex. hålla tal, sjunga en, ramsa, uppträda m.m. Vid tio ungefär kom taxin som tog oss till Oskar Björling som bor i Djursholm, där vi skulle fira in det nya året. Var ganska mycket folk där, både nya och gamla ansikten. Nån timme efter tolvslaget åkte vi hem till Jocke som bor väldigt nära mig och där stannade vi resten av natten, var verkligen riktigt roligt! Klara och Ullis sov här i natt och imorse mådde vi som vi förtjänade- mindre bra.
Bild på Sebbe, mig och Klara från igår. Klaris kom hem från Gambia igår och imorgon fyller hon år, det måste firas på något vis, frågan är bara hur. Någon som vet något bra sätt att överraska henne på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0